subgun24 Posted November 22 Report Share Posted November 22 Can someone who has a Wilson Arms Co Swedish K, let me know what the model is listed on your Form 4? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mongo Posted November 22 Report Share Posted November 22 Mine reads: Swedish "K" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
45pulse Posted November 22 Report Share Posted November 22 My L series Wilson reads “L2A3” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DINK Posted November 22 Report Share Posted November 22 Mine says "Swedish K" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subgun24 Posted November 22 Author Report Share Posted November 22 Thanks for this info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bwana Posted November 22 Report Share Posted November 22 MB serial number Wilson Swedish K model listed as "M45" (my parentheses). This one was sold by me back in 2020. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gftiv Posted November 22 Report Share Posted November 22 L2A3 is a sterling model. Apparently some were made from sterling tubes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Got Uzi Posted November 23 Report Share Posted November 23 Sterling tube used for a K? Wonder if that would still fly if someone had a virgin Sterling or STEN tube with no cuts machined into it? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RCM Limited Posted November 24 Report Share Posted November 24 Mine says L2A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x50plt Posted November 24 Report Share Posted November 24 Swedish K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkg3k Posted November 25 Report Share Posted November 25 M-45 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts